barabullaan

2014-02-23
18:48:20

The truth may hurt, but lies kill.
Hej hörni! :) 
Haft en bra helg, hängt med Vewe hela helgen, vi har för det mesta glidit epa typ, fredags va vi en sväng ti kauppinen å for sen ti poikki ti Rasmus å va väll där typ hela kvällen, va in ti stan å gled oxå lite smått.. 
Lördag gled vi bara hela kväääällleeen & natteeeen lång.. Va sjukt kul! Kom hem vid halv 5 & vaknar vid 8 av att Nisse ringde mig å bad mig följa med ut, tänkte först inte fa men kunde ju inte somna om efteråt så bad han hämta mig.. Men blev inte å göra så mycke utan jag å vewe sov för det mesta hehe och nisse oxå dessutom :) 
Kom hem vid halv 10 å gick å sov, vaknade till finalen tänkte att den kan man ju inte missa ;) 
 
Nää den här veckan har varit så sjukt kul, hade önskat att den kunde göras om flera gånger om.. 
Idag åkte Vewe hem vilket suuuuuger, kommer sakna min lilla pudding :( 
Men förhoppningsvis så kommer hon hit snart igen, annars måste jag åka dit :D 
 
Nåjåå, har städat lite smått i rummet hoff såg ju hemskt ut.. Ska strax ta å plugga lite, håller på med sommarjobbsansökan eller vad det nu heter.. Tänkte det är ju mer värt å söka jobb för hela somarn än till kommunen, så förhoppningsvis blire å jobba hela somarn, känns tufft men det är ju ändå värt sen :) & man kan inte leva på mamma hela livet.. Sen behöver ja pengar ti körkort,bil å allt sånt där man måste ha nu när man börja bli stor, hehe ;) 
 
Måndag imån, uschfybläää, börjar först vid 1 men ska å träna innan så det blir å stiga upp med tuppen :) Så får se vad morgondagen har å bjuda på. 
 
Nää nu ska jag ta å käka å sen duscha å sånt, puss&kram
 
en massa bilder på veckan & helgen! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: