barabullaan

2014-02-17
16:30:21

When you know why you like someone, it's a crush. When you have no reason or explanation, it's love.
Tjaaaaa! 
Helgen har varit cepe grym, jag & Anna va ju i byn, skulle ju först bara va en natt men Annas pappa fick yrsel så de blev å va hela helgen, men vi hade super kul ändå, den där helgen måste bara göras om, så sjukt kul! :D 
Fast de va lite läskigt å sova ensam i stugan när de blev strömavbrott höll på att skita på mig & inte nog med de så på lördag morgon när jag vaknade så kom ja inte ut, va ju insnöad liksom ;) hade ju panik, men allt löste sig sen när ja va tvungen å hoppa ut genom fönstret hehe :P
 
Nåjå, igår va jag med Jessica,Anna & Vewe för det mesta, vi va hos Robert ett tag & sen for vi ti Hjampo, fett nice! 
Idag, vet jag itne vad som händer, man får väll se om det blir å va hemma å sova eller vad man ska gö.
Ska iaf försöka få mamma ut så man får va å köra lite :) 
 
Ingen skola imån, så ska ändå kliva upp tidigt å fa å träna, inte varit sen fredag ju, åångeest.. 
Aja, iaf ska ta å kolla en film elller nått nu, vi hörs! 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: