barabullaan

2014-01-05
20:37:15

Ge aldrig upp även fast allt är knas, för vem vet de kanske löser sig en vacker dag.
Yoo mannar! :D 
Haha minns inte ens när jag bloggat senast, men tänkte när ja ändå bara ligger i sängen så äre ju lika :) 
Nåjå, har varit 9 dagar i byn & fy fjång va skönt de varit å haft så himla kul oxå, lätt bästa lovet på länge!! Man började ju till å me känna sig hemma där, fast de ä ju mitt andra hem ;) nå iaf kom hem idag, alltså ti stan.. Å ja ba vill inte va här hehe :) 
Nå nytt år & nya möjligheter.. Kommer sakna 2013, de har varit så perfekt å så men nu äre bara släppa de å gå vidare :)  dehär året ska bli minst lika bra! 
Är sjukt tacksam till alla vänner som orkat med mig när ja själv inte gjort det, ni vet vilka ni är! <3 

Nåjå, tisdag skola, ska bli lite kul med skola igen faktiskt ;) å nu ska jag börja sköta mig.. 
Jaja, har inge mer å skriva, ska sova strax är så sjukt trött. Men ta hand om er hörni, puss 

Några bilder från loooovet! 











Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: