barabullaan

2014-01-23
20:02:57

Never lose hope. You never know what tomorrow may bring.
Hej hörni, haft en bra vecka? :)
Min vecka har varit lite upp å ner, blev sjuk i söndags så har inte kunnat träna på hela veckan, vilket suger för får damp när jag inte har nått å göra på dagarna.. Nå iaf har ju överlevt hittils :) 
Sprungit lite hit å dit på sjukhuset oxå, varit hos sjukgymnasten, tagit prover å skit å imån till röntgen, så men allt går bra ännu iaf :) Men oxå haft grymma kvällar med mina mongo friends, dom gör verkligen min dag, får en alltid på så bra humör osv.. Vet inte vad jag gjort utan er! <3
Idag har ja varit på stan med Fanny, sökt efter byxor men hittar fjång inga nånstans jag håller på att få spykbryt på sant, iaf va på teamsportia å köpte nå sulor ti mina skor eftersom ja har plattfot å de gör så mitt knä blir värre så då va ett problem löst :) 
Nåjå sitter nu hos moffa å tar de lugnt å dricker kaffe, moffa ä ju bra på å snacka skit så de ä ju grymt kul å lyssna ;) 
Blir å va i stan ihelg med mina friendoos, ska blir fiiint, snöfestivalen å sånt där. Får se om Sanna skulle komma så man får träffa henne en sväng oxå :) 
Nää jag har inget intressant å skriva, ha de awesome så hörs vi säkert nångång ;) puss
 
hittade en bild från somarn, fy va brun jag va!!!! saknar somarn lite smått nu ju..
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: