barabullaan

2014-01-30
19:54:03

Torsdag 30 Januari !
Tjänahejsan :) 
Tänkte ta å blogga lite när jag ändå sitter på datan :) Okej min vecka har vsrit ganska späckad, sjukgymnasten, träning å vännerna såklart, så har inte haft ork och blogga. 
Idag efter skolan for jag å tränade på sjukhuset, sen hem å for sen och handlade med mamma, kom hem å väntade tills Fanny for hem sen va jag & åkte skidor med hunden, grymt skönt men va sjukt tugnt när jag inte åkt på ett tag, men nu ska ja iaf försöka åka en gång i veckan.. :) 
Ska väll städa mitt rum för det är verkligen kaos, sen ska mami klippa min håååår, är livrädd att hon klipper typ mycke så jag liksom inte har nå hår kvar, nä jag skoja men hatar å klippa det får typ damp, hehe ;)
 
Hoff har verkligen inget vettigt å skriva, antagligen därför jag aldirg bloggar :)
JUste ska ta å plugga lite matte idag oxå, måste ju fixa matten så, man kommer in på nått nästa höst. 
 
& nästa vecka på torsdag måste vi ha valt å jag får cepe damp, vet inte vad jag ska välja i första hand... antingen industri eller fordons.. eller om jag ska söka till pite?!?! PANIK!!!!! 
 
Nää hörni, dehär va så sjukt ointressant, har fulllt upp så vi hörs ;)
 
Vad vore jag utan er tjejer?! Ni finns alltid där när jag behöver er, fast jag ibland skojas speciellt me anna å jessica ;) hehe.. men på riktigt så vet jag inte vad jag gjort utan er, ni lyser alltid upp min dag. Tillsammans klarar vi allt! Jag lovar att alltid ställa upp för er, oavsett vad, vilken tid på dygnet! Ni är mina idoler helt klart! Jag älskar er! <3
 
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: jååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååånas

sök Fordons lätt de bästa programmet :)

Svar: Hojja, får se.. Vet verkligen inte :o
Julia Töyrä

2014-01-31 @ 00:11:25
#2: Jääässica you know ;)

Hörru knäppis, jag älskar dej åsså ju! Å utan dej, anna å ylva så hade jag nog inte varit här jag är idag. Å skojjas du på de sättet engång till så få du spöö! ;)

Svar: Det är de vänner är till för, finns där & stöttar när man behöver dom som mest! Haha jag lovar ska inte göra om det! ;)
Julia Töyrä

2014-01-31 @ 09:15:18
#3: Anonym

Vilka tejjer?

Svar: Dom som är på bilden självklart ju!
Julia Töyrä

2014-01-31 @ 13:49:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: